CBW Erkend
 

Bezorgvoorwaarden

Wij zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat u zo snel mogelijk kunt genieten van uw aangekochte goederen. Met onderstaande informatie willen wij u alvast informeren over onze bezorgservice. Wat kunt u verwachten? Waar dient u rekening mee te houden? En wat verwachten wij van u? Allemaal aandachtspunten om de levering van uw goederen zo prettig en efficiŽnt mogelijk te laten verlopen.

BEZORGVOORWAARDEN & -INFORMATIE

1. Zorg altijd dat er iemand aanwezig is op de afgesproken bezorgdag/- tijdstip. Zowel uzelf als Woonsquare hebben dit namelijk reeds ingepland. Indien er niemand aanwezig op de afgesproken dag, dan kan een 2e bezorging extra kosten met zich meebrengen.

2. Informatie over de bezorgtijd krijgt u op de dag van bezorging van onze bezorgdienstmedewerkers. Deze wordt u doorgebeld tussen 07:00 uur en 10:00 uur in de ochtend. Dit trachten wij zo accuraat mogelijk aan u door te geven. De levering van uw meubels kan vanaf 07:00 's ochtends plaatsvinden. Hou er echter altijd rekening mee dat er niet-controleerbare factoren zijn die er eventueel voor kunnen zorgen dat de bezorgtijd iets afwijkt. Denkt u hierbij aan files of pech onderweg.

3. Zorg ervoor dat u tijdens de levering voldoende geld in huis heeft, indien u nog een restantbetaling moet voldoen. Bij pintransacties dient u rekening te houden met uw pinlimiet. Voor bedragen boven de € 2500,00 dient u meestal uw pinlimiet éénmalig te verhogen. Dit dient u te regelen met uw bank. Voor meer informatie zie ons informatieblad Betalen met de pinpas.

Gegevens & Afleveradres
Controleer of uw naam, adres, postcode, woonplaats en telefoongegevens juist zijn ingevuld op de koopovereenkomst. Indien het afleveradres een ander adres is als het hoofdadres op de koopovereenkomst dient op de koopovereenkomst tevens het afleveradres te staan.

Bezorging in huis
Woonsquare bezorgt de goederen bij u in huis tegen hetovereengekomen tarief (standaard € 90,00 voor bezorging in NL). Wij verzoeken u daarom om de ingang/ doorgang van uw woning vrij te maken van obstakels zoals schilderijen, fietsen, planten, kinderwagens, kasten enzovoort. Indien mogelijk de oude goederen alvast weg te halen zodat de nieuwe goederen gelijk op de door u aangegeven plek kunnen worden geplaatst. Beschermt u tevens uw vloer zo goed als mogelijk.

Eventuele extra kosten voor bezorging naar bijv. Waddeneilanden, zoals tol- en veerdienstkosten zullen aan u worden doorberekend.

Diensten
Als u gebruik wilt maken van onze extra diensten zoals montage, oude goederen retour, takelen of leveren op etage, dan dient dit genoteerd te staan op uw koopovereenkomst. Dit om onduidelijkheden in het bezorgproces te voorkomen en om u als klant nog beter van dienst te kunnen zijn.

Staat één of meerdere van bovengenoemde extra diensten niet op uw koopovereenkomst vermeld, maar is dit wel van toepassing, dan dient u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze afdeling Planning (0161-244800, zodat wij hier rekening mee kunnen houden. Voor de extra diensten kunnen kosten in rekening worden gebracht. 

Takelen/ Lift
Als blijkt dat de goederen niet door de deur passen of niet naar boven kunnen dan is er een mogelijkheid tot kiezen van een takel- of liftdienst. Deze zal niet op dezelfde dag gebeuren. Hiervoor dient een nieuwe afspraak te worden gemaakt. Onze bezorgers zullen fotoís maken van de situatie, deze doorcommuniceren met de afdeling Planning en ter plekke een nieuwe afspraak met u maken. Deze dienst wordt voor een meerprijs van € 150,00 voor het takelen/ liften en € 100,00 voor de 2e levering uitgevoerd. Tevens willen wij u erop wijzen dat u er als koper te allen tijde verantwoordelijk voor bent dat de door u aangekochte goederen daadwerkelijk naar binnen/ boven kunnen. Net als de meerprijs voor een takel/ lift, zullen eventuele bijkomende kosten van een glaszetter voor uw rekening komen.

Tot slot - Uw tevredenheid centraal
De bezorgdienstmedewerkers van Woonsquare hebben door de jaren heen een enorme ervaring opgebouwd in het efficiŽnt en klantgericht afleveren van woongoederen. Maar er is altijd ruimte voor verbetering.

Om onze bezorgkwaliteit te waarborgen en daar waar nodig verder te verbeteren nemen wij steekproefsgewijs korte bezorgtevredenheidsonderzoeken af bij klanten van wie de goederen onlangs bezorgd zijn. Het kan daarom zo zijn dat u kort na bezorging gebeld wordt door één van onze medewerkers met een aantal korte vragen over de bezorging. Dit neemt ongeveer 3-4 minuten in beslag. 

Wij stellen uw medewerking aan dit korte éénmalige onderzoek zeer op prijs. Uit deze onderzoeken leiden wij namelijk af waar wij onze bezorgservice eventueel nog verder kunnen optimaliseren.


Kwaliteitswaarborg